خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

گزارش خبرگزاری فارس در باره مجمع تنیس روی میز

پيمان ابوالحسني: به خاطر رای دادن به زارع پور از تمام اهالی پینگ پنگ عذرخواهی کرد.

درخواست برای تعیین دبیر و مشکلات ناتمام مالی/رئیس هیئت فارس عذرخواهی کرد خبرگزاری فارس: مجمع عمومی لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ عصر امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.   به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع عمومی فدراسیون پینگ‌پنگ عصر امروز از ساعت ۱۵ در آکادمی ملی المپیک با حضور حمید سجادی و کلیه اعضاء برگزار شد.

 
 درخواست برای تعیین دبیر و مشکلات ناتمام مالی/رئیس هیئت فارس عذرخواهی کرد
خبرگزاری فارس: مجمع عمومی لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ عصر امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع عمومی فدراسیون پینگ‌پنگ عصر امروز از ساعت ۱۵ در آکادمی ملی المپیک با حضور حمید سجادی و کلیه اعضاء برگزار شد.

 در ابتدا زارع‌پور رئیس فدراسیون توضیحاتی از فعالیت‌های انجام شده در سال ۹۰ به مجمع ارائه کرد و پس از آن خزانه‌دار و بازرس فدراسیون نیز گزارش‌های مالی و بازرسی خود را به مجمع ارائه کردند. اکثر اعضای حاضر از مشکلات مالی و درخواست افزایش بودجه صحبت‌هایی را مطرح کردند.

 درخواست برای انتساب دبیر فدراسیون هم از دیگر موارد مطرح در این مجمع بود.

 پیمان ابوالحسنی رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان فارس، در صحبت‌هایی در انتقاد به ریاست زارع‌پور در فدراسیون انجام داد که مهمترین آنها اعمال نظرهای شخصی، دیدگاه مغرضانه، نداشتن دبیر رسمی و استفاده از ادبیات نادرست توسط رئیس فدراسیون و عزل و نصب بدون قانون هیئت‌ها بود. وی به خاطر رای دادن به زارع پور از تمام اهالی پینگ پنگ عذرخواهی کرد.

 در ادامه مجید احتشام‌زاده هم از پیشکسوتان پینگ‌پنگ گفت: خوشحالم که در این مجمع همه مخالفین و موافقین حضور دارند و می‌توانند انتقادهای خود را مطرح کنند، اینکه گفته می‌شود، موفقیت پینگ‌پنگ تنها مربوط به فدراسیون‌های گذشته است، نادرست است. فدراسیون گذشته در طول ۱۲ سال فعالیت خود پینگ‌پنگ ایران را نابود کرد و نتوانست هیچ قهرمانی در این سال‌ها کسب کند. نباید بگوییم که نوشاد عالمیان حاصل زحمات گذشتگان است چون در آن صورت من که در دهه ۵۰ بازی می‌کردم باید بگویم فقط برای آن دوره هستم که این درست نیست.

 در ادامه زارع‌پور رئیس فدراسیون در پاسخ به سؤال یکی از هیئت‌ها در مورد اینکه چرا برای دبیر فدراسیون حکم صادر نمی‌شود، گفت: چون عمیدی در استانداری سنندج مشغول است نتوانستیم تاکنون حکم او را صادر کنیم اما در تلاشیم هرچه زودتر حکم دبیری برای وی صادر شود.

 پوستین‌ دوز نایب رئیس بانوان هم در مورد انتقادهایی که در پینگ‌پنگ به او می‌شود، عنوان کرد: همسر من مدیرعامل سایپا است و هیچ چشم‌داشتی به فدراسیون ندارم. باشگاه سایپا به تمام فدراسیون‌ها کمک می‌کند اما به دلیل اینکه من در فدراسیون پینگ‌پنگ حضور دارم همسرم اعلام می‌کند که به دلیل مسائلی که شاید پیش بیاید به این فدراسیون کمک نمی‌کند. در بیشتر فدراسیون‌ها کار کرده‌ام اما با مسائل بوجود آمده جامعه پینگ‌پنگ را دوست ندارم چون اهالی آن حرمت‌شکن هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد